Jag tror jag är död.

just nu mår jag så dåligt så det finns inte!

men ska försöka fokusera på det bra som hänt idag...
har pratat mycket av tiden på skolan idag om att byta språk, till extra engelska istället för spanska..jag har nu fått papper även om dom inte ville ge mig eftersom det är typ 1-2 månader kvar av skolan. men jag ska få min vilja igenom på det här det har jag bestämt mig för!
drog somsagt på stan efter en seg skoldag och jag,julia,rebecca och emma fixade våra sommarjobb.
fikade :) trodde jag skulle spy.
sen åkte jag hem och sov..
nu tänker jag inte skriva någe mer.
puss
<3

arkivbild.


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Hej! Du har tidigare varit med i min "dagens bloggtips"



Jag har nu dragit igång veckans bloggtips istället där du har chansen att synas i min meny en hel vecka!



Allt du behöver göra är att skriva att du är med:



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/veckans-bloggtips.html#comment

2012-04-23 @ 23:59:46
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback