I´ll knock you out

vaknade med värk. men tror jag ska pallra mig iväg till skolan endån. har ingen viktigt lektion typ utom NO så den ville jag inte missa för då hamnar jag  jätte efter men då är grejen att det är näst sista lektionen som håller på till 3, så då måste jag stå ut hela dagen. menmen man hoppas på det bästa. nu så måste jag börja göra mig iordning och kanske äta nåt.

nån som vet om det är viktigt att man ätit nåt innan man tar tabletter?

puss
<3

Hahah älskar dej julia. vet inte vad jag gör med händerna, men men.

Kommentarer
Postat av: Julia

älskar dej me, haha du ser ut som en sån där dinosaurie med jätte små händer :'p

2011-09-17 @ 21:09:12
URL: http://jonulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback