Muffins :')

plugga NO  blir min eftermiddag ....
sen på kvällen blire att vah domare på min lillebrors match :)
Hoppas att  det går bra ;p  som tur e ska pappa vah med och hjälpa till och döma
isag på skolan vah väl helt vanligt .  Hade hkk som jag inte haft på 3-4 veckor för jag har varit borta ...
Så har lite att hinna ikapp med där
sen så svenska höll vi på med dikter och sånt
sen så tycker jag att jag har jobbat jätte bra på dom två sista lektionerna!
matte och spanska :o
är faktiskt stolt över mej själv när det gäller det idag  :)
gjorde muffins btw på hkk idag , jag , rasmus och focka .  Själv fick man juh diska allt -_-
tror jag kommer ta en paus i pluggandet och kolla på film oxå
men vi hörs!
PusssHeeeeeej :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback