Gav mina mediciner ett hem idag..

.. haha ;p     den enda meddicinen som saknas nu är alvedoner.
har borstat tänderna och ska byta om till pyjamas
sen tror jag att jag ska gå upp och lägga mig. ska skriva en sak i en bok oxå .
sverige förlorade matchen...
dom tappade matchen helt , sjukt .
imorn blire sovmorgon! eller jaah .... har ingen handledartid och sen så har halva gruppen hemstudier i no och jag e en av dom
ska komma på en uppfinning och skriva om den
vet inte vad jag ska göra :p   har kommit på lite saker men vet inte vah jag ska välja .
men nu ska jag gå upp
PussssHeeeej
<3


gav dom ett hem (så länge dom inte behövs tas)
 haha man har juh lite olika, endån inte alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback