hur länge har jag sovit igentligen ? :o ( 1 dag kvar!!!)

blev inge pluggande igår :o    För jag somnade..
somnade när mamma kom hem runt 4 kanske och då somnade jag
jag vaknade en snabbis när joel och pappa vah hemma , men då gick jag upp till min säng
somnade.
Jag åt ingen middag igår , hade ingen ork i kroppen...
Sen vid 8 så vaknade jag till och kom på att jag vah tvungen att tya ipren
jag ropade då på pappa så kom han upp med ipren och nåt att dricka!
sen somnade jag igen och har sovit till nu :O
Har sovmorgon till halv 10 , men kan inte sova du och jag måste plugga till provet som jag inte gjorde igår. Och jag ska duscha!

Idag så kommer släkten och firar mej eftersom jag fyller år imorn. Men efter skolan så åker jag till stan och är med amanda :) Sen åker jag och amanda hem till mej och äter med min lilla släkt
Pusshej
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback