JuliaochAlice

det e mina vänner det :D
haha vi har nyss ätit tacos och nu håller julia på att fixa alice så vi ska ta kort xp
sen blir det väl film

När vi hade ätit klart så satt vi och snackade vi bordet och jag läste horoskopet *stavning* och vi hade hög musik , så skrek julia i sitt glas och jag trodde jag skulle dö!!!!
Och dom började skratta och mobba mig för hur jag hade sett ut ;p   haha jag kan juh bara tänka mej för jag blev jätte rädd .....
sen gick jag och satt mig i tv rummet för dom började viska (vet du att det vah om hur dom skulle skrämma mig igen).   så jag ringde en kompis och snackade med han en stund, ingen snäll kompis *host isac* som tyckte det vah bra att dom viskade och skrämde mig
men nu ska jag gå  och se hur det går för alice och julia
Pusss
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback