Happy Girl :')

nu e jag hemma igen. efter en sjukt varm dag!!
när jjag gick till bussen så blåste det och så och eftersom jag är köldallergiker så ville inte jag gå ut i bara shorts och få utslag, så jag har gått med tunna leggings och shorts. sen så hade jag linne och en munkjacka :o   men sen när jag kom ner till busshålplatsen så höll jag på dö av värme så tog av mig munkjackan iaf
gick på stan med nilas och joel en stund. sen med joel :) 
efter ett tag så kom amanda ner så var jag med henne och vid 5 drog jag hem till david, vi var ute och gick och sen stack vi hem till han och kollade på tv tills hans träning började och när den började följde jag med en bit och sen sa vi hejdå.  Jag stack till sportfältet där pappa och joel var efter joels träning och vi åkte hem!
och nu e jag hemma och kollar på tv och ska ta det lugnt!
Pussss
<3

 SÅ SJUKT SNYGGG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback