Brända axlar...

Sitter just nu i soffan och kollar på disneychannel ;p    hahah jag känner att jag kollar på det ganska ofta.
ikväll blev det att vah med dennis en stund och följa med han och möta erik. sen så stod vi där en stund och dom drog hem till erik och jag gick hem igen och hämtade cykeln , cyklade upp till prix och träffade julia :)
hon köpte glass och jag köpte godis :')
sen satt vi ute och sen gick vi runt lite, vi såg jätte mycket myror!!   äckligt .....
och sen har jag , mamma och joel kollat på the blind side.   Tror nästan att det e bland den bästa filmen jag sätt :o
om ni inte sätt den så måste ni se den!  värd att se
men nu ska jag återgå till min älskade tv kanal ;)
Pussss
<3


Dagens outfit

Skorna


Kvällens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback