lugn kväll igår

kvällen spenderades med julia först, sen fick vi besök av ett par vilsna typer som heter joel och joey :p
men tilllslut så hittade dom hit
vi gjorde inte så mycket alls!  kollade på tv, vi hittade en film på tv som mer än halva hade gott och joel och julia hade redan sätt den, så jag fattade inte så jätte mycket, men lite ;)
sen gick vi ner och kollade på disneycHannel
och efter ännu ett tag så var dom tvungen att åka hem, vi tvingade julia att hon skulle bli skjutsad hem av joel , för jag tänkte inte låta  henne gå hem själv! så gick jag och joey och väntade vid skogen
nu så packar vi det sista och försöker göra oss klara för att åka snart
är väl jag som e sist som vanligt...    Men jag börjar bli van ;p
eeh , tyvärr så har jag inge internet i bilen, men  när vi kommer till stockholm så har jag det!
så när jag kommer fram så kommer det ett inlägg
ha en bra dag!!
Pusss
<3



Juste , fixade ögonbrynen igår ;)  Tack julia:p   Bild på det kommer väl,nån gång <3

Kommentarer
Postat av: julia

Då måste ja få låna dom av dej nån gång! :D hihi <3333333

hmm, vad e det för nåt då? Det ringer ingen klocka men jag glömde min vita "kofta/tröja" där.. det är kanske den du menar :p <333333333333

2011-07-17 @ 13:11:28
URL: http://jonulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback