en dag med fotboll,gående och en glass

sorry för dålig uppdatering idag!  men det e ju storsjöcupen den här veckan och då kommer jag vara med kompisar och kolla på fotboll och sånt så då blir det väl lite svårt att uppdatera mycket
men iaf kollade på matcher på förmiddagen , sen vah jag med linus och magnus och några till och sen drog vi och badade, eller det var linus och en till som badade ;p   hahah ingen annan vågade
sen så träffade jag och rebecca tobias , daniel och marcus  på sportfältet gick runt med dom , sen stack rebecca
och vi andra drog till bussen och då träffade vi fredrik och isak :)
sen ddrog vi in till stan och jag träffade jasmine och sofia, markus, fredrik och jesper och massa fler :') 
på kvällen så var jag med björn och markus sen kom rebecca oxå och vi drog till max och åt glass sen drog vi in till stan igen
invigningen var väl helt okej, okej ska vah ärlig det var inte så rolligt ;p   hahah
nu så har jag ätit kvälls fika och ska snart dra upp och sova
imorn så ska jag vara med line :D      Skooooj
pussss
<3


Dagens :



Fint vare ute nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback