SUM läger :)

Dag 3 – Min favorit årstid och varför

Det är sommar lätt!!!   Förrut var det typ sommar och vinter . Men eftersom jag inte kan vah ute så mkt pgr av allergin så ...  Vintern just nu är inte så rolig för mej. Kan inte leva normalt nu.

Provet gick inte så bra. Är grymt besviken på mej själv!!
ska packa klart snart.
har typ inte börjat packa än har tagit fram massa saker men inte stoppat ner det xp
ska försöka ta ngr/många kort i helgen !
blir säkert nån mobil bild från när jag är på boda borg! 
Vi ska på nåt boda borg som är typ det största :D
fett glad

ska verkligen försöka få till mobilblogg saken. Men kommer inte kunna lägga ut bilderna för jag kan typ inte göra det :/
men annars hörs vi på söndag kväll och jag kommer juh inte kunna göra dag saken så gör 4an när jag kommer hem
pusspuss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback