Day 7

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Jag skulle köpa skor, kläder , smink och åka utomlands med min familj i ngr veckor ! :D
köpa lite godis och drickor xp


idag så kunde jag inte vara med på gympan , det blev för kallt
så jag följde julia till hälsocentralen och vi fixade ngr saker där , eller hon :)
sen drog vi ner på stan , så gick vi runt och kollade hittade ngr roliga saker , middan blev en mellan milkshake *stavning*
sen vid fem så gick jag och julia till metropolen , jag skulle kolla min rygg
blev kvar där en timme ... Tkr jag vah taskig mot julia ..
Men han sa att om min rygg inte blir bra om ett tag så kommer han skicka mej dit jag var och kollade knät innan jag opererade mej. Känner att jag har tur i mitt liv. Eller inte
Fick inge bra betyg på matte provet heller.... :''(
men men nån gång måste det juh vara att jag ska få ha tur i livet..
pusshej
<3


Kommentarer
Postat av: L I J N A

SVAR: tack :D

2011-02-16 @ 19:36:42
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: julia

sv; haha! elr hur x'') skillsade jonna råå! <33333

2011-02-16 @ 20:30:13
URL: http://jonulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback