vad händer med humöret

vet inte vad som hände med mig idag men jag orkade inte med något och mitt humör sjönk till 0.  Fick en stol idag, min lärare har beställt en sspeciall stol åt mig, pgr av diskbrocket.....   Imorn börjar vi 8 och slutar 4a, sen så ska jag till sjukgymnasten . kommer verkligen inte orka.   Har matte prov morgon och har redan fått två läxor. fattar inte vad lärare tänker med det är ju andra dagen i skolan..  Efter skolan så drog jag ju ner till stan med rebecca, köpte en sak jag kan hänga kläder på och sen träffade vi ludde och andreas och massa andra , jag och ludde snackade och sen gick jag och rebecca och köpte godis :)  sen när ja kom hem kollade jag på one tree hill och sen så gick jag och la mig för jag är så trött.  Nu ska jag kolla på film sen blir det nog att sova om jag ska orka med imorgon
Pussss
<3


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv; vad roligt att höra :)

2011-08-30 @ 21:41:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback