KUNG KVÄLL MED 2 AV DOM BÄSTA

kvällen spenderades först med mammi :D
sen så gick jag till rebecca så vi kunde gå ner till anna.
vi bestämde oss att gå upp till prix
så det gjorde vi sen så gick vi hem till mig och mamma gick till rebeccas mamma (:
haha då hade vi huset för oss själva :p
vi tog massa kort
blev sminkade av varandra ;)
tof mer kort, kollade på tv och tog ännu mer kort
det kanske kommer in bilder imorn eller på måndag det blir när jag orkar
imorn ska jag vara med anna :D
vid 4 så åker vi till brunflos ishall och träffar sarah och ska kolla på hoeckey!!
sen så vet jag inte vad som händer
men ska gå och lägga mig snart tror jag så jag blir frisk =)
puss och kram
<3


bjuder på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback