ISHOCKEY! :D

holaa!!
kom hem för en stund sen
sov hos rebecca inatt
bio vi kollade på igår heette The Other Guys (y)
jag tyckte den va ganska bra
det va roligt på bion :')
sen när vi hade lämnat lukas så kom jag och rebecca på den braa idén att vi kunde sova hos nån
det blev att vi sov hos henne -_-
haha ne men , vi skulle göra ansiktsmask men ingen av oss orkade
båda var fett trött efter bion :p
sen vaknade vi runt 11 elr nåt och vi har kollat på barnkalnalen!!
Kärlek till den kanalen eller vad :D
sen ska jag följa med pappa och kolla på ishockey
jag älskar ishockey , för dom som inte visste ;p
höres sen
pösspöss
<3

Kommentarer
Postat av: ANNAARVIDSSON!

SV: tackar Jonna! ;)<3 Vi borde verkligen vara med varandra någon dag!<3

2010-10-24 @ 20:03:18
URL: http://annaarviid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så bra att BIO finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 23:58:16
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback