klänning (:

hejsan hopsan
idag så var det skola
sen drog jag och julia ner på stan :D
så gick vi och kollade och åt , träffade folk
Vet vad jag ska köpa till joel nu iaf ;)
när vi satt på bussen hem så ringde mamma och frågade om jag ville äta på stan, så jag hoppade av bussen
fick vänta en kvart :O  det e mkt för mig, speciellt pgr av min köldallergi
sen åkte jag ner och jag och mamma åt på kebab baren :)
det var gött, men satt och skakade hela tiden.
Sen så har jag inte gjort så mkt ikväll ;)
ska gå upp och lägga mig snart , men jag MÅSTE kolla på vem som åker ut från idol iaf innan jag går upp
och det borde  börja snart igen så
imorn så drar jag till brunflo vid halv 10
ska ha tema dag med koonfan ...
vet inte om jag e så pepp för det ;p
puss Godnatt
<3

två bilder på min kläning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback