HEMMA!

tjena tjena
nu e jag hemma från övik
det gick inte sådär jätte bra för killarna i hockeyn men dom spelade SKIT BRA
inte världens bästa domare vissa matcher ....
och ett lag var från finland som dom mötte, asså det laget va f*n förj*vligt!!
dom klappade och slog i sargen när dom tacklade någon från vårat lag och om nån gjorde illa sig gjorde dom samma sak.
och det laget dom mötte idag så hade en i öik blivit tacklad och då åkte en från finland och sparkade på han :s
men han åkte ut för det, han fick lämna isen oxå
fick hem ngr saker därifrån ;)
bild på det kommer imorn
ska snart gå upp och lägga mig tror jag
e väldigt trött :p
imorn så ska jag till sjukgymnasten efter skolan, sen blire att pplugga typ
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback