GRYMARE KVÄLL/NATT/DAGFÅR MAN LETA EFTER

godmorgon :) 
känns lite skumt att skriva så nu :p
men kvällen/natten/morgonen i lungviks fritidsgård
kvällen startade med att sophie kom och träffade mig utanför fritidsgårn
sen  när vi gick in träffade vi ngr
sen efter ett tag kom alice, ebba, kristin och tina :)
så satt vi typ och snacka, amanda satt med oss oxå
sen vid 10 öppnade dom banan dom hade gjort och vid 12 typ så fick jag och amanda gå
skrek så långt vi kom
men efter ngr minuter så fick amanda asmaanfall eller hur det stavas och vi fick avbryta
sen efter en halvtimme timme så fick jag och sophie gå
och det va det LÄSKIGASTE jag nånstin gjort
skrev som f*n hela tiden , fast det va lite roligt när sophie skrek så mkt åt isac :p
men jag va skit rädd och sophie började springa och då fick jag panik ...
sen på natten så gick man runt med olika folk, kollade på film, va på "disco" , försökte sova och satt och pratade
och på morgonen så va man trött!
men jag kunde inte sova
blev hämtade av pappa vid 9 och kom hem åt två mackor och gick och la mig
kl va väl runt 10 när jag somna och vaknade 16 :p
nu ska jag nog bara kolla på tv och vem vet kanske sova lite till :')
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback