snow slush

godmorgon och hejsan :)
kom nyss hem från  lillänge (stavning)
va och kollade på lindex och din sko och coop xP
åkte sen vidare till kvantum , jag köpte min middag där
sallad =)
gårdagen spenderades med dessa personer
först : julia , rebecca och anna
sen skulle jag nånstans
sen kom rebecca och vi gick till dennis
och när  vi stog vid planket kom muppen erika oxå :D
och senare anna och sara (:
vi gjorde lite olika saker
pratade , va vid planket , hoppade studsmatta och åkte upp till prix
sen kom jonathan och sebastian till rebecca
ssen va alla vi med varan till typ halv 12 elr nåt
roligt kväll !
men nu ska jag kolla  på filmen som jag inte orkade kollade på igår :P
pusspuss
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback