svar på fråga

hejsan
igår va dt MF , dt va  väl okej
roligt folk  (:
vi kom med i tidningeen :)
http://ltz.se/nyheter/ostersund/1.1864076-ny-fritidsgard-lockade-manga-unga-till-parkskolan
Kolla =)
en fråga från elin som jag tänkte svara på
Fråga:
kan inte du kan byta header ?

Svar : 
ja dt kanske jag kan . men problemet e ju att jag e "så" duktig på sånt här , jag vet inte hur man byter x) 
så jag kan väl fixa en ny header  och be en kompis hjälpa mig byta :)

idag så har jag inte gjort så mkt
vart hemma känner mig typ "sjuk"
nu kollar man på melodifestivalen
det har ju blivit dåligare för varje år nu typ :P
imorn ska jag väl oxå vara hemma :/

Haha jag kan typ inte gå efter igår x)
har så ont i smalbenen

PussPuss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback