bestämt

hej
nu bestämmer jag att när  jag sitter vid datan ska jag skriva och priotera bloggen och kolla bdb sen :)
vi får väl hoppas att dt funkar
har haft HK idag oxå (elevsensval)  vi åkte till milko imorse
MILKO :O
fatta dt söög !
kunde typ inte andas där inne
jag och julia tog med oss kappan/rocken och hatten man fick ha på sig x)
så jag kan ju bjuda på mig och kanske ta ett kort
sen när vi kom tbx så åt vi lunch
jag och julia gick och hälsade på jennifer på bilden och satte oss och ritade =)
sen så på HK:n så bakade vi scones och gjorde nån drick/smothie elr vad man ska kalla dt
den vart JÄTTE god
kanske lägger upp receptet :P
men nu ska jag plugga lite på spanskan
PussPuss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback