bio med bästa julia ! =)

hej
har varit på bio med julia idag :)
vi va på valentains day (vet inte hur dt stavas!)
den va super bra !
men lite förrvirande
men när vi skulle åka in till stan blev dt misförstånd :P
haha jag tog den bussen som kom efter den vi hade sagt för ingen han med den  , så jag tog 4an som kom men ingen julia på den bussen nej och jag kuunde inte nå henne på hennes mobil
så till slut efter jag vart där en kvart ringde hon och sa att hon skulle ta bussen oom två minuter ...
sen kom max förbi från sin match så jag "tvingade" han att stanna :P
så jag fick lite sälskap till julia kom
sen gick vi in på subway och jag köpte en macka (Y)
sen gick vi till bion och köpte biljetter och popcorn
sen tog vi ngr bilder
men dom kmr nån annan dag jag orkar inte lägga in dom nu :P
jag och julia har startat en blogg
läs den
ILY julia
http://jonulia.blogg.se/
följ och läs den oxå
PussPuss
<3

Kommentarer
Postat av: JULIA

ÄLSKAR DEJ OXÅ JONNA<3

2010-02-22 @ 21:55:12
URL: http://jonulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback