månadens blogg ??

hello
sitter nu och  pluggar lite
inte gjort så mkt idag/ikväll
skulle ju iväg och äta middag med basket laget men dom skulle sova över och jag kunde inte dt :(
och pappa jobbar till 00.00 inatt så hade ingen skjus hem :''(


Funderar på att ha månadens blogg :)
dt går till såhär
dom som vill va med på "tävlingen" kommenterar sin bloggs namn och jag väljer 5-10 (pgr av hur många som e med) 
sen så får mina läsare rösta  på vilken dom tkr ska vinna
vinnaren får sin länk i ett/flera av mina inlägg varje dag i en månad om jag kommer ihåg varje dag men dt tror jag :)
får se hur dt går

dom som vill va me kan skriva redan nu :) 
Pussarochkramar
<3

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

sv, taack du :)

2010-04-16 @ 21:19:10
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: erika

Jag är med! :D haha!<3

2010-04-17 @ 09:44:27
URL: http://erikanathanaelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback