hemma igen!

hejsan :)
kom hem för typ 10 minuter sen
haft en rätt så bra helg

Torsdags:
åkte vi ju upp till stugan .
när vi skulle gå och lägga oss va jag tvungen att kolla efter spindlar x)
för jag HATAR spindlar ,m och dt första jag ser dt e en liten spindel . så den fick mamma ta bort .

Fredag :
vaknade inte förän 12 så dt blev inte att åka skidor , men dt va dåligt väder endån så x)
vi åkte ner till "byn" och bowlade
Sen kmr jag inte ihåg va vi gjorde på kvällen mer än att titta på talang (:

Lördag:
blev väckt vid 10.30 typ
vid 12 åkte vi till anja och august stuga
min familj åkte för att hyra pjäxor för mig och köpte lift kort
åkte en timme , sen kunde jag inte åka mer pgr av knäna :/ , så blev hämtat och satt och sola lite vid deras stuga , sen ringde anja och august och ville bli hämtad.
sen gick vi bort till after ski .

Söndag :
Vaknade
packade
åkte hem och e hemma nu , sen idag kmr petra och jolina från stockholm :)

PussPuss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback