lyckad kväll !!

hejsan
skrev inget igår men va hos rebecca med hon och jennifer , vi dov över där =)
dt va jätte roligt många kort !! 
men dt e rebecca som ha dom på sin kamera och hon har åkt bort så dom kanske kmr ikväll eller imorn .
för ikväll ska vi till johanna och hennes familj och äta middag =)
men jag har några bilder på den datan som jag har fixat men bara några
dom bättre bilderna kmr senare ikväll eller imorn <3333333
Vad ska alla göra idag då ?? <333333
  jag                                 rebecca                            jennifer


  jag x)                               Rebecca                                  Jennifer


  Jag                                   Rebecca                             Jennifer


      Jag                          Rebecca                   Jennifer


         Jennifer                        Rebecca                           Jag


Tack så mkt för kvällen =)
vi hade dt bäst !
kom ihåg att jag lägger in många fler bilder sen =)
men jag tror dt blir imorn kanske
för ikväll ska vi till johanna och äta middag ju  ,  dt kmr säkert bli roligt =)
för vi har typ alltid roligt när vi e där .
men skriver mer sen =) <33333333
PussPuss
<3

Kommentarer
Postat av: jennifer

jamen hur vi skulle sova ;s

<333333

2009-10-10 @ 14:21:57
URL: http://haagluund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback