pappas dag idag !

hejsan

idag har vi firat pappa !!   42 år <3
imorse så klev jag upp 9 och gick med mamma och joel , vi sjöng för pappa :P
sen gick jag och la mig igen .
vaknade vid  12 igen <3
sen har jag inte gjort mkt , vi åt sen åkte jag och pappa och köpte några saker =)
sen efter ett tag kom , mormor , bosse , farmor och farfar . vi firade farsdag och pappas födelsedag
nu sitter jag här
har pluggat lite spanska . tråååkigt !
ska väl äta sen .
Vi har bokat en resa till CYPERN nu !
fast dt e i augusti , men längtar !
ska dit med johannas familj , sen e dt några familjer från joels hockeylag som kmr vara där samtidigt , så dt blir bara jag och johanna !    alla kmr gå och äta nån gång sen ska jag och johanna gå och äta själv , senar
men skriver mer sen  =)

PussPuss
<3



Grattis pappa <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback