hur ska man göra när detta händer...

hejsan hoppsan faleralera
nu sitter man vid dator !
bärbara datan funkar nu (Y)   happy face...
men ajja match imorn mot härnesand .
jag ska hjälpa mamma med maten innan sen åker hon och jag till Lungvik och ska spela bbasket , det e blazers nu .
sen på söndag ska vi fira farsdag och pappas födelsedag ;)
jag vet vad har får i födelsedags present och farsdags present
men ska kolla på tv nu elr film , kanske skriver nåt mer ikväll
men vem vet ?
Inte jag ? ;)
Varit med cajsi idag
sen middag och sen gick vi till familjen ward och vva där och fikade mm
jag och rebecca satt och kollade på gamla bilder , man fick sig "några" skratt xP
PussPuss
<3

jag och rebecca för några år sen <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback