inte haft tid

hejsan
sitter och kollar på film på trean , i hennes skor
har inte haft tid att skriva idag
skola , dt blev krykorna .
fortfarande ont i knät ska inte va me på trääningnen bara kolla
sista lektionen idag va gympa då va vi på badet
sen åkte vi hem och direkt efter jag och rebecca lämnat sakerna sprang vi till bussen
då skulle vi in på stan xD
träffa våra mammor , gå och äta sen kolla på new moon
jag tyckte filmen var jätte bra !!
utom slutet !!!!
sen åkte vi hem , nu har/kollar jag på filmen .
men nu orkade jag skriva
längtar tills på lördag !
MF = MonkeyFace
men sophie  , rebecca , anna och kanske erika
vem vet
UV tema så nåt vit ska jag ha på mig:P
men nu ska jag kolla vidare på filmen
PussPuss
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback