NationelltProv-NP

ja imorgon händer det igen. har np i no den här gången... kan inte ett piss och jaa. jag orkar inte plugga heller för jag mår ööööööööööööhhhh, så jag får väl skylla mig själv
men idag efter skolan så gick jag hem och somnade :$  blev väckt till middagen och åt mat.. sen pluggade jag och mamma och sen drog jag och julia till max och hade det mys!
gick även till dollar och köpte lite godis tills imorgon..
och min kamera är helt cp! kan fortfarande inte kolla på bilderna eller något, men jag försöker fixa det!
puss
<3


det här e min överlevnad till np.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

heeej jonna! :D<3

2012-03-14 @ 15:13:09
URL: http://nattstad.se/jummih

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback