picnik ?

var duktig och ställde mig på maskinen hemma och tränade lite :)
dock inte det bästa nu när jag är sjuk, men orkar inte bry mig längre 
somnade efter skolan och sov till 7... en hel dag borta där men känner mig inte frisk och känner mig väldigt sliten.. har smittat min bror nu också, han börjar typ få ont i halsen och är seg
ja jag har väl inte gjort så mycket annat idag än skola, sovit, tränat kollat  på tv
har svenska inlämning tills imorn men fick några dagar extra av läraren för att jag varit sjuk! jätte snällt och det behövdes
men nu så ska jag försöka sova om jag ska orka upp imorgon/idag
puss
<3

Dagens klädsel, ansikte/smycken och tränings kläder *:p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback