Nationellt prov

vet inte riktigt hur det stavas men tror jag fick till det :) men jag har iallafall NP i svenska imorn, vi har läsförståelse imorgon och sen skriv uppgift på torsdag... kan bara hoppas på det bästa imorgon när det gäller provet för jag är verkligen sämst på läsförståelse för sist vi hade det tror det var förra året på alla dom odörberedda proven fick jag ig... men jag ska nog fixa det aja... slutade efter bilder. e klar med mitt "självporträtt" *stavning* blev inte ett dugg likt mig men borde räcka till ett g på den iaf han sa att den var bra. gick upp på rummet och la mig vid kvart över 3 och sov till 8 efter skolan... har ätit en macka i järn som jag kallar det och kollar på sofias änglar och sen mammor och mini modeller nu ska jag försöka sova så jag kommer upp i tid imorgon puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback