MVP

blev en hockey helg.
gick upp kvart i sex och gjorde en macka hade bestämt mig då att inte följa med men kunde inte somna om så jag valde senare att följa med till nälden och kolla på min bror
Hans lag förlorade både matcherna men andra blev det straffar :)  men min pappas lag vann mot min lillebrors lag så det var ju roligt för han ...
min lillebror blev MVP - mest världefula spelar fast på engelska och kom med allstar teamet efter matcherna för han spelat bra :)  så stolt syster haha
sen efter nälden sådrog jag pappa joel och peter iväg på a lags match :)  men jag var med terese där :D
skämde dock ut mig ganska mycket... skulle gå i period paus och jag fastnade och kom inte loss :(
och det var väldigt många som kollade så det var väldigt pinsamt ...
nu ska jag plugga lite efter maten
puss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback