Glad alla hjärtans dag!

ska snart bege mig till sjukgymnasten...  är så opepp för det som man kan bli, har ingen ork eller lust
men jag har väl inge val om jag ska bli bra
dagen har väl varit som alla andra dagar.
ska fråga min sjukgymnast om det är värt att testa akupunktur eller hur det stavas, för han tror att det kan bli bättre men jag är jätte rädd för det..

nån som har provat på akupunktur förut? isåfall gör det ont? :$

nnej nu ska jag skynda mig och ta fram till det jag ska byta om till efter för jag ska på middag med johanna då :')
mys
puss
<3


Kommentarer
Postat av: erika

alla, seriöst ALLA jag känner som har testat det säger att det bara är skönt när nålarna väl är i. Felicia, hon går på akupunktur varje vecka, hon säger att det är skönt och fungerar jättebra :)

2012-02-14 @ 21:23:51
URL: http://dreamofparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback