dead by april

har haft en mys kväll med mamma och pappa :) kollat på melodifestivalen :p joel stannade upp på sitt rum ni vet ju vad jag gjorde idag och nu vet ni vad jag gjort ikväll imorn så ska jag vara en snäll syster och följa med när min lillebror ska spela match nånstans :) ska upp 20 över 6. tror inte jag kommer komma upp då och det slutar med att jag går ner 10 minuter innan vi ska åka :p blir borta nästan hela dagen, men tar kanske med mig kameran om jag kommer ihåg :D just nu sitter jag i min säng och gör inte så mycket, mår sådär och har gjort det hela veckan, vet inte varför men jag lever men ni får ha en fortsatt bra lördag kväll!
puss
<3


gamal bild*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback