beställda



blev dom bruna!
jag trodde aldrig att jag någonsin i mitt liv skulle köpa sånadär skor, men så blev det inte. beställde hem ett par idag!  Eller det va mamma som gjorde det åt mig :)  snällt !
Köpte dom för dom flesta säger att dom är varma och jag behöver ett par varma skor...
har under min natt och dag fått mig några nya bästa vänner och dom ser ut såhär !

tror jag har användt mer än tio stycken förpackningar eller vad man ska kalla det som pappret är i ...
så är jätte röd och har ont på näsan :(
nu ska man väl peppa melodifestivalen med familjen, eller iallafall mamma och pappa
puss
<3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ja jag såg den på din blogg och fell in love! tänkte köpa blå, jag älskar blå! hoppas det inte gör nått annars behöver jag inte köpa den! pusss <3

2012-02-18 @ 22:03:49
URL: http://linnjenniferr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback