randig tröja.

sitter i sängen med emma just nu och vi är nyvakna :)
vi har inte dagen planerad med jaa...vi hittar på något!

gårdagen:
emma kom förbi i typ nån timme innan hon skulle åka på någon middag med några släktingar tror jag det var. så när hon drog så började jag rensa min garderob :))  känner mig duktigt, för det är några saker (3 än så länge) som har försvunnit från min garderob ;)
sen hämtade emma och hennes mamma mig och vi drog på bio jag och emma! vi kollade på american pie the reuvion eller hur det stavas
sen hämtade pappa oss och vi var hemma hos mig och snackade kollade på filmer och hade det roligt!

hoppas ni hade en bra söndag igår ;)

puss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback