Ljus.

har idag bara legat i soffan. kollat på massor av filmer! bara "barnfilmer" :)) 
om det är något jag älskar så är det att titta på barnpogram och barnfilmer :$  kanske inte alla filmer/pogram men det mesta
pappa kom hem på lunchen idag och då kom även farmor och farfar på besök och bjöd på fika! hembakat och köpt kladdkaka och lite glass, så det satt ju fint fint!
ska göra lite té och bege mig tillbaks till soffan efter det här inlägget

pussar och kramar från en sjuk jonna!
<3


Nån som vet vad man kan göra för att få ner smärta i nacken ? nåt annat än värktabletter och riskudde.


Kommentarer
Postat av: Linda (:

Först vill jag bara säga att du har en mycket fin blogg! Älskar blått!! hihi



Men sen vill jag fråga vad har hon som du vill ha?

frågan dök upp när jag såg rubriken "önskar jag hade det hon har."



ha en fortsatt trevlig dag!

kram (:

2012-04-11 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback