One Tree Hill

har typ kollat på halva säsong 3 nu :p
har inte orkar städat, utan jag har bara legat i soffa
ska väl duscha kväll och hänga in kläderna i garderoben, så blir det pizza till middag!   min lillebror har haft match på lövsta så :p
Imorgon så börjar en ny vecka...

Min klass och en 8 och en 6 ska iväg på fjällvandring på onsdag , men vet inte om jag ska följa med pgr av ryggen och köld allergin.  vad tycker ni läsare att jag borde göra?  följa med och gå på myrar 8 km eller stanna och ha en vanlig dag med andra nian.  somsagt har jag problem med ryggen det e därför jag  måste välja, men jag har ingen aning om vad jag ska välja.  Antingen så följer jag med och kommer trodligen få ganska ont i ryggen och knäna och sånt eller så stannar jag med andra nian och kansker missar nåt men får inte ont i ryggen...  har ingen aning om vad jag ska välja..
PUSS
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback