jonna <3 sova

åt middag direkt när jag kom hem från sjukgymnasten , blev där i över en timme och fick tens. det är nån elektrik sak som ger en ström.  efter middagen så somnade jag... och har sovit fram till nu
gick ner för att dricka ett glas vatten och då passar jag på att skriva ett inlägg.  När jag kom hem från skolan så gjorde jag macka i järn, det gick som det gick. massor av ost hamnade utanför och smälte så det blev fult med smält ost på spisen *har järnet där* :p  skolan var som den var, vi började med våra mappar på bilden, ja ni har ju sett hur ful min är. jag har tänkt på att jag ritar som en 5åring!  men nu så ska jag väl tvätta bort sminket borsta tänderna och sen gå upp och försöka sova igen? ;)
pusss
<3

ska kööpa någon av jackorna


vilken tycker ni ? :)


Kommentarer
Postat av: rebecca

Den första! :D

2011-09-12 @ 22:16:20
URL: http://rebekey.blogg.se/
Postat av: rebecca

alltså den till vänster ;)

2011-09-12 @ 22:16:44
URL: http://rebekey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback