ishockey tummen upp!

hemma efter en stund hos mormor och bosse , ishallen och en tur på ica maxi :)
först så åkte jag ju till mormor och bosse för att hjälpa till med datorn, det gick inte för dom hade inget internet just då och jag vet inte hur man fixar det! så jag hjälpte till lite med min mammas present från dom. min mamma fyller nämnligen 40 år imorgon ! :)   efter det så kom rebecca dit och vi gick ishallen och trräffadde gustav och kasper, sen träffade vi david också . så satt vi fem och kollade på matchen.  sen åkte jag , pappa, joel och rebecca upp på ica maxi där godiset kostade 2 kr/hg :D   köpte lite godis och nu e jag hemma
ska kolla på one tree hill . är nu kklar med säsong 4 också! :D
puss
<3

bild till rebecca ;)



Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

Kikar in och hoppas att allt är bra med dig :)

Kram! ♥

2011-09-14 @ 01:24:00
URL: http://carolinhes.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback