försöker igen.

Min dag började inte bra!
det började med att jag försov mig och sen var min mall borta till det jag höll på med...  sen så åkte jag hem på lunchen för att packa det jag inte hann på morgonen, men då hittade jag inte mina gympakläder och var tvungen att vänta på att pappa skulle komma hem ge mig pengar, sen drog jag upp till gympan , den gick väl helt okej. sen var det bild och vi skulle börja måla på våra stolar och det gick inte heller bra.
men en bra sak är att jag kunde bada! fick inga utslag så den senaste medecinen jag fick verkar funkar
sen så åkte jag in i trappen på en ruschelkana eller hur det stavas och slog huvudet,foten och ryggen :(
nu ska jag kolla på film med mamma!
puss
<3


Kommentarer
Postat av: millan

duja! tack! :) <3

2011-09-27 @ 14:13:08
URL: http://emiliastarkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback