förlåt för att det inte kom nåt nytt inlägg igår...

... men det var för att mamma hade 40års fest och det kom massa på besök så jag har inte varit hemma vid en data och när jag kom hem vid halv 1 så var dom fortfarande kvar dom flesta gästerna och då kunde inte jag ha data för jag behöver laddaren till min data och den användes nere. så därför blev det inget nytt inlägg
men kvällen spenderades med rebecca ibörjan och sen så kom linus och vi kollade på en halv film , sen stack han hem och jag och rebecca gick ner till gabriel och var med han. vi kollade på film.  sen så gick jag och rebecca hem runt kvart över 12 så :)  somnade hemma hos gabriel :p  haha, under början av filmen och lite då och då..  jag ska sno hans säng och hans kudde och täcke ! :D
men nu ska jag och mamma iväg och handla present till erika och kolla på skor
puss
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback