aj.

denna dag har inte heller varit sådär jätte bra..
försov mig idag också och kom sent. sen på andra lektionen så blev jag yr och hade jätte ont i axeln så gick och upp och väntade på skolsyster och hon kom och hon visste inte vad det var och då kom pappa och hämtade mig så åkte vi till min sjukgymnast och där berättade han att det var biseps muskeln eller hur det stavas som jag hade ont i... utan andledning  eller hur det stavas... kom till baks till sista lektionen eller slutet på näst sista lektionen, och då blev det brand övning :p  juste gjorde omprov på so också! jag hann inte göra förra gången då jag skulle jobba i cafét . men nu ska jag sova lite och jaaa
puss
<3


en bild julia gjorde! <3
älskar dig


Kommentarer
Postat av: Julia

hihi! älskar dej me :') <3

2011-09-29 @ 08:31:02
URL: http://jonulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback