ush , fyy och blä

jag gillar inte att åka tåg.

först så åkte vi ju från östersund till stockholm och vi var tvungna att sitta baklänges även fast mamma bokat framåt, och jag blir lätt åksjuk eller var det heter så jag sov typ hela resan ....  när vi kom fram till stockholm gick vi och åt, det blev kebab och pomesfrites som jag kallar det ibland(?).   Men nu är vi iaf på väg till malmö, ska ta 4 timmar och 30 minuter....  och vi sitter baklänges igen, jippie.
men nu har jag iaf internet hela resan :p  nåt bra och en stor godis påse :D
ska nog försöka sova en liten stund nu och sen är det väl bara att vänta tills vi kommer fram
ni får ha en bra lördag !
Puss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback