Jag ska försöka skärpa mig!

men den här veckan har jag haft fullt upp... men läxor och sånnt
kvällen på gårn igår, gjorde min vecka verkligen! få träffa massa saknade personer och massa folk! Man har roligt och sånt, precis en sån kvälll jag behövde efter en sånhär vecka :)
så tack alla för gårdagen, och jag slåråvad om att ikväll kommer bli 100000 gånger bättre :D
jag ska nämligen sova hos världens bästa AAALice.  och innan det ska jag till gårn där borta igen.

tillbaks till verkligheten..... går till fyra idag igen. men en bra sak är att jag har trott att jag började 8 men vi börjar 10 över. tio minuter extra ! men men... jag ska klara av dagen ;)    juste! det är frost ute på hela ängen!
Men nu ska jag ta och fixa mej och bli klar, så skriver jag efter skolan
pusss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback