:'(

jag har ont och är på sjukt dåligt humör just nu!
dagen var seg, påväg att gå hem men kunde inte... olika anledningar.
sen åkte jag till tandläkarn, min lillebror gick först och sen jag. och det börjar med att jag inte vill gå in. sen måste jag siitta och vänta 40 minuter eftersom joel var först. sen går jag in i rummet där man kollar tänderna. och bara rummet ger mig rysningar. inge roligt!
och nu när jag kommer hem så ska jag börja göra klart svenskan som jag knappt börjat med som ska vara inne imorn och märker att mappen e kvar på den j*vla skolan.  ååååh  dö!
fick pappa och kööpa chips till  mig för mina tänder var bra och fina. utom att jag hade tandsten men det tog hon bort. vårdlöst kan jag säga :(
så ska kolla på gossip girl och dricka julmust och äta chips.
nu försvinner jag till min värld
pusshej
<3

Gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback