DÖD

huvudvärk, ryggvärk, axelvärk, halsvärk, knänvärk och nackvärk.....
kan nog inte bli värre..
eller jo, det är skola 8.10 till 16.00 imorgon.  jag kommer avlida, är på dåligt humör och ååååh!
slutade iaf en timme tidigare idag och sen så bakade jag med rebecca, vi sov i min nya soffa och sen så har jag pluggat.... pluggat..... pluggat och ..... pluggat!
har skrivit 4eller5 sidor på hkk. ett papper på so, en sida på svenskan och lite matte....
sen har jag gjort soppa för att pröva till hkk imorn.
menmen
hoppas ni andra haft en bra dag.
jag går och startar en film
puss
<3


mina ögon är cp på bilden , men jag orkar inte bry mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

min snyggggaaaa! tööt! :D

2011-12-02 @ 13:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback