vg på min strykning :p

som vi gjorde på hkk
porvet gick väl helt okej
sämre kan jag juh säga att det gick i åre....
fick reda på att jag har diskbrott... och det är super duper ovanligt i "ungdomar" i den här ålder. vi ska inte få sånt
men jag ska vänta till september och se om det blivit bättre
hoppas på det. att det läker  ihop.
kom hem och jag och rebecca åkteupp till gårn och träffade jennifer
och sen träffade vi johanna där :)    Jag och Jennifer sprang runt i skolan och lekte "äverntyrare" ;P
imorn så ska jag och rebecca och jennifer göra en sak för julia ;)
hon har ingen aning om vad vi ska göra så kan inte skriva  :)
men nu ska jag kolla klart på hockeyn
pussss
<3


 bjuder på en sommar bild

Kommentarer
Postat av: JÄNNIFÄÄR!

Jonna & Jennifer ute på Äventyr! :D <3

2011-05-13 @ 07:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback