Tjeeeeeeej gäng

idag efter skolan åkte jag somsagt till stan , träffade massa saknade personer :)
sen så åkte jag hem och åt och sen gick jag och rebecca upp till gårn
vi gick till julia oxå och fick med oss henne och sen fick vi jennifer att komma dit :D
sen så åkte jag och rebecca ner till emma , alla vah typ där då
emma , frida, juulia och jennifer
dom hade börjat kollat på the ring2 , jag kollade typ inget eftersom den är välddigt läskig....
men nu så ska jag nog snart bege mej hemåt
PuSSSPUSSSS
<3


Kommentarer
Postat av: JÄNNIFÄÄR!

hahahaha jag fick lite tårar av filmen när jag såg 'samara' den läskiga jävla fittan som kommer krypandes upp ur brunnen :o

<3

2011-05-07 @ 21:21:35
URL: http://jenniferlinnhaglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback