Titta på tv med zacki

det e vad jag gjort ikväll
ska nu lägga mej på min madrass i tv rummet
imorn så har vi friendsdag på förmiddagen och på eftermiddagen efter lunch så är det cykelklassikern
jag ska då gå en promenad pgr av min rygg
måste verkligen skärpa mej med ryggen , får inte springa hoppa eller böja mej med ryggen
och det gör jag ganska mycket nu och jag e med på gympan även fast jag inte får...
men nu ska jag iaf skäårpa mej med det!
har inte orkat packat idag ;p  hahah MÅSTE göra det imorn...
ska nog köpa min lillebrors present imorn när jag e nere på stan med kusinerna
ska oxå träffa lite kompisar och lägga över lite pengar från min spargris ;)
Godnatt
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback